Pomagamy Klientom zwiększać ich konkurencyjność
Aby zrealizować powyższą misję:
stale zdobywamy zaufanie naszych Klientów, oferując wysokiej jakości usługi, które Spółka świadczy dokładnie, rzetelnie i terminowo,
- zwiększamy zaangażowanie Pracowników i Współpracowników w budowę stabilnej przyszłości Firmy, zapewniając im satysfakcjonującą pracę w bezpiecznych warunkach i wspierając ich rozwój osobisty oraz karierę zawodową w ADAMPOL S.A.,
- dążymy do uzyskania stabilnej pozycji finansowej Firmy pozwalającej na finansowanie projektów związanych z rozwojem technologicznym i organizacyjnym Spółki,
- zmierzamy do bycia wiarygodnym i przejrzystym partnerem realizującym wzrost wartości Firmy z zachowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu, troszcząc się o społeczność lokalną i dbając o środowisko naturalne,
- racjonalnie użytkujemy surowce, materiały, paliwa, energię i wodę,
- prowadzimy gospodarkę odpadami, w celu ich minimalizacji,
- działamy zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz zasadami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- dążymy do ciągłej poprawy systemu BHP oraz jego wyników, zapobiegania wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz sytuacjom potencjalnie wypadkowym,
- podejmujemy efektywne działania w kierunku dalszego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskowego i BHP,
- zobowiązujemy się zapobiegać awariom.
Konsekwentna realizacja wymienionych celów będzie wspierana przez zintegrowany System Zarządzania Jakością, Środowiskowego i BHP. Zobowiązujemy się więc do spełniania i przestrzegania wymagań stawianych przez normy EN-ISO 9001:2015, EN-ISO 14001:2015 oraz EN-ISO 45001:2018 i przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska i BHP oraz do osobistego nadzoru i udostępnienia niezbędnych środków pozwalających na jego utrzymanie i doskonalenie.
Deklarujemy wolę stałej realizacji Polityki Jakości, Środowiskowej i BHP, czego efektem będzie satysfakcja Klienta i stron zainteresowanych oraz sukces Firmy.